Obecnie 225 forumowiczów jest online
Obecnie 225 forumowiczów jest online
Zadbaj o to, aby klienci łatwiej mogli znaleźć Twoją firmę.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

reklama firmy

[ Edytowane ]
N/A
# 1
N/A

witam  niestety nie mogę  zrozumieć  zasad  reklamy  w google czy  moze  mi  ktoś z państwa to  prosto wyjasnić.

[admin: nie podajemy numerów telefonów na forum]

Odpowiedź eksperta 1verified_user

reklama firmy

Najlepszy Współtwórca

Na forum staramy się nie umieszczać danych kontaktowych.

W czym masz dokładnie problem? Napisałeś na forum Google Moja Firma. Czy masz problem z wizytówką firmy?

Dominik Myślak

reklama firmy

N/A
# 3
N/A

JAK  JUŻ  ZAUWAZYŁES JESTEM W TYM TEMACIE  ZIELONY  PISZĄC  TO MYSLAŁEM  ŻE  PISZE  DO GOOGLE  I  KTOS DO MNIE ODDZWONI  I WYJAŚNI  MAM FIRMĘ I  CHCIAŁBYM JĄ BARDZIEJ  ROZLEKLAMOWAĆ   PZDR I  PRZEPRASZAM ZA POMYŁKĘ 

reklama firmy

Najlepszy Współtwórca

Mamy różne formy reklamy, stąd było moje pytanie o co Ci dokładnie chodzi.

Naturalne pozycjonowanie, czyli SEO.

Reklama w Google AdWords - reklama pojawiająca się nad i pod wynikami naturalnymi w wyszukiwarce google bądź na stronach partnerskich jako tekst lub grafika.

Wizytówka w Google Moja Firma.

Dominik Myślak

reklama firmy

N/A
# 5
N/A

wszystko  to  co  piszesz  chociaż  nie  znam  kosztów  

reklama firmy

Najlepszy Współtwórca

Pozycjonowanie strony - wykonuje firma zewnętrzna. Koszty liczone są od efektów, bądź abonament - często można spotkać również hybrydę obu. Koszty uzależnione od fraz, więc poszukaj w Swojej okolicy jakiś firm pozycjonujących strony.

Google AdWords. Przeznaczać pewien budżet na kampanię - pamiętaj o kierowaniu na konkretny region, bo z tego co się zorientowałem to prowadzisz biznes lokalny. Trzeba pamiętać o pogrupowaniu fraz kluczowych, użyciu  tekstów reklamowych dla konkretnych fraz i co ważniejsze odpowiednie dopasowania fraz.