AdWords to teraz Google Ads. Nowa nazwa oddaje pełny zakres usług reklamowych, jakie oferujemy m.in. w wyszukiwarce, sieci reklamowej i YouTube.. Więcej informacji

Obecnie 246 forumowiczów jest online
Obecnie 246 forumowiczów jest online
Zadbaj o to, aby klienci łatwiej mogli znaleźć Twoją firmę.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Problemy Nowicujsza z pozycjonowaniem wizytówki w Google Częśc 1

Nowicjusz ✭

Witam was. 

Spadł na mnie radosny obowiązek prowadzenia wizytówki mojego miejsca pracy. Jestem kompletnie zielony w temacie i pozwolę zadać sobie parę pytań pomiędzy kolejnymi stronami faqa.

1. Czy mogę ja jako ja wpłynąć na wyświetlanie wizytówki w wyszukiwarce? na chwilę obecną pojawiamy się dopiero po wpisaniu nazwy, oraz pełnego adresu.

2. Czy istnieje możliwość edytowania słów po których moja reklama w AdWords jest wyszukiwana? w panelu widzę pewien zestaw słów, jednak cześć z nich jest średnio trafiona pod kątem produktów.

Na początek mam tyle, proszę nie bijcie ale za diabła się na tym nie znam i właściwie nie wiem jak się za to zabrać.

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Najlepszy Współtwórca

Cześć Maciek,

1. Można postarać się wypełnić wizytówkę w Google Moja Firma zgodnie z zasadami, a dodatkowo po prostu pozycjonować stronę www. Zadbać o dobre opinie w Google Moja Firma - prawdziwe opinie Emotikon: Mrugający.

2. Jak najbardziej możesz edytować frazy w Google AdWords i nadawać im różne dopasowania.

Poczytaj o dopasowaniach https://www.pl.advertisercommunity.com/t5/Artykuly/Dopasowania-slow-kluczowych-zastosowanie-ciekawe-...

Dominik Myślak

Nowicjusz ✭

Co to znaczy pozycjonować? 

A co do dobrych opinii to jak mam je uzyskać skoro klienci nie widzą mnie w wyszukiwarce tylko inny lokal o podobnej nazwie? 

Najlepszy Współtwórca

Pozycjonowanie stron www - SEO.

Zadbaj o poprawny wpis w Google Moja Firma. Zawsze Klientom możesz dawać dokładny link do wizytówki z prośbą o opinię.

Dominik Myślak

Student ✭ ✭ ✭