Obecnie 188 forumowiczów jest online
Obecnie 188 forumowiczów jest online
Tutaj możesz rozmawiać na następujące tematy: zarządzanie kontem Analytics, przywracanie konta, ustawianie hierarchii kont, rozbieżności danych między AdWords a Analytics, łączenie AdWords z Analytics, importowanie celów e-commerce do AdWords, ustawienia remarketingu.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Zmiana szablonu blogu na Wordpressie a dane Analytics

Nowicjusz ✭

Mam być może dziwne pytanie, ale zastanawiam się, czy zmiana szablonu blogu postawionego na Word Pressie wpłynie w jakiś sposób na dane śledzące? Znajomy programista, który ma mi to zrobić mówi, że nie jest pewny czy statystyki z poprzednich miesięcy nie zostaną skasowane. Jestem laikiem w tej kwestii,  śledzę głównie ilość odsłon, ich źródła etc., ale chcę mieć przegląd poprzednich miesięcy - dlatego pytanie do specjalistów - czy statystki po wgraniu nowego szablonu zostaną skasowane czy nic się z nimi nie stanie? (wybaczcie jeśli głupie pytanie, ale wolę wiedzieć).

Odpowiedź eksperta 1verified_user
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Mały Wredny M
sierpnia 2016

Dot.: Zmiana szablonu blogu na Wordpressie a dane Analytics

Magister ✭
Z danymi historycznymi się nic nie stanie, natomiast trzeba pamiętać, aby kod GA wstawić do nowego szablonu - jeśli kod GA był wstawiany w szablonie. Jeśli za pomocą wtyczki, to na nowym szablonie powinno to zadziałać automatycznie, ale oczywiście trzeba się upewnić, że po zmianie wszystko zlicza się poprawnie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Mały Wredny M
sierpnia 2016

Magister ✭