Obecnie 238 forumowiczów jest online
Obecnie 238 forumowiczów jest online
Tutaj możesz rozmawiać na następujące tematy: zarządzanie kontem Analytics, przywracanie konta, ustawianie hierarchii kont, rozbieżności danych między AdWords a Analytics, łączenie AdWords z Analytics, importowanie celów e-commerce do AdWords, ustawienia remarketingu.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Wystąpił błąd wewnętrzny.

Nowicjusz ✭

Witam, juz kolejny dzien nie moge wejść w raportowanie. Pokazuje się błąd:

Wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie później.

Usługa Analytics napotkała nieoczekiwany problem i nie może wykonać tego działania.

Jak to naprawić?
jestem laikiem i moze coś zle zrobiłam, ale jeżeli błąd wewnętrzny to chyba nie zależy ode mnie.

Proszę o pomoc
Odpowiedź eksperta 2verified_user
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez: Piotr Kazana (Community Manager)
marca 2016

Dot.: Wystąpił błąd wewnętrzny.

Wschodząca Gwiazda
W przeglądarce Google Chrome lub FF możesz na początek spróbować odświeżyć stronę z pominięciem pamięci podręcznej używając kombinację klawiszy ctrl+shift+r

Jeśli to nie pomoże to spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (w Chrom i FF kombinacja klawiszy cztr + shift + delete lub z menu), następnie po zrestartowaniu przeglądarki sprawdź, czy to pomogło.

Ewentualnie spróbuj się zalogować na konto pod inną przeglądarką.
Tomasz Ciepłucha

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez: Piotr Kazana (Community Manager)
marca 2016

Wschodząca Gwiazda
W przeglądarce Google Chrome lub FF możesz na początek spróbować odświeżyć stronę z pominięciem pamięci podręcznej używając kombinację klawiszy ctrl+shift+r

Jeśli to nie pomoże to spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (w Chrom i FF kombinacja klawiszy cztr + shift + delete lub z menu), następnie po zrestartowaniu przeglądarki sprawdź, czy to pomogło.