Obecnie 246 forumowiczów jest online
Tutaj możesz rozmawiać na następujące tematy: zarządzanie kontem Analytics, przywracanie konta, ustawianie hierarchii kont, rozbieżności danych między AdWords a Analytics, łączenie AdWords z Analytics, importowanie celów e-commerce do AdWords, ustawienia remarketingu.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Ustawienia raportów

Nowicjusz ✭

Witam wszystkich,

nie jestem super programistą i jak już coś ustawię to chciałbym aby było to uniwersalne i łatwe w analizie.

Jestem na etapie planowania pulpitu menadżerskiego w Excelu i chciałbym aby w jednym oknie pojawiała mi się informacja z gogle analitic. Chodzi mi o miesięczny raport z ruchu na mojej stronie. Kilka najważniejszych danych. Moje pytanie brzmi czy jest możliwość generacji raportu który automatycznie będzie przesyłany na adres e meilowy np. 30 każdego miesiąca? jak ustawić aby ten raport grenerował się automatycznie zawsze w ten sam sposób?

Proszę o pomoc lub o wskazanie miejsca gdzie znajdę odpowiedź na moje pytanie.

Odpowiedź eksperta 2verified_user
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez: Piotr Kazana (Community Manager)
marca 2016

Dot.: Ustawienia raportów

Najlepszy Współtwórca

Jest kilka rozwiązań:

1. Wysyłasz sobie kokpit menedżerski raz w miesiącu. Niestety raport będzie tylko w PDF.
  2. Pobierasz dane z Google Analytics API bezpośrednio do Excela (np. używając Supermetrics lub innego narzędzia - jest ich sporo)
  3. Tworzysz raport oparty o web API Google Analytics (moje ulubione rozwiązanie)

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wschodząca Gwiazda
Oczywiście jest taka możliwość. Jeżeli chcesz zeby to był miesięczny ruch to proponuje raport kanałów w dziale pozyskania - http://i.imgur.com/U9HEHBF.png , gdzie klikasz wyslij mailem,
i tam ustawiasz do kogo, kiedy i przez jak długi okres chcesz żeby ten mail przychodził - http://i.imgur.com/wytfIhK.png , w razie problemów pytaj.