Obecnie 222 forumowiczów jest online
Obecnie 222 forumowiczów jest online
Tutaj możesz rozmawiać na następujące tematy: zarządzanie kontem Analytics, przywracanie konta, ustawianie hierarchii kont, rozbieżności danych między AdWords a Analytics, łączenie AdWords z Analytics, importowanie celów e-commerce do AdWords, ustawienia remarketingu.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Konfigurowanie konta Google Analitycsa

Nowicjusz ✭ ✭ ✭

Jestem laikiem jeżeli chodzi o GA. Znajomy poprosił mnie o małą kampanie AdwOrds, więc ja załozyłam na koncie Awords. Ale poprosił mnie o założenie konta GA, i tez to zrobiłam na swoim gmailu. Informatyk wprowadził script GA na strone kLienta. I wszystko działa oprócz braku mozliwości ustawienia celów. 

Jak loguje się na koncie GA jako administrator, klikam "Administracja", klikaam nazwę konta, to powinno sie pojawić jeszcze nazwa usługi ja już nic nie mogę zrobić, nic się nie pojawia. 

Odpowiedź eksperta 2verified_user
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez: Piotr Kazana (Community Manager)
kwietnia 2016

Dot.: Konfigurowanie konta Google Analitycsa

[ Edytowane ]
Wschodząca Gwiazda

Logujesz się na konto, które ma uprawnienia tylko na poziomie "Zobacz i przeanalizuj" dlatego masz wszystko na szaro i nie możesz nic edytować.
Z tego co napisałaś, to Ty zakładałaś konto Google Analytics więc powinnaś mieć pełne uprawnienia.
Na pewno musi być jeszcze co najmniej jeden użytkownik tego konta z pełnymi uprawnieniami i musisz go poprosić, by również dla Twojego loginu przyznał szersze uprawnienia. Można to zrobić po przejściu na kartę Administracja i tam na poziomie konta (w kolumnie KONTO) po kliknięciu w Zarządzanie użytkownikami można zmienić uprawnienia poszczególnych użytkowników. Ale Ty tego nie zrobisz (przynajmniej nie na loginie, z którego korzystasz).

Tomasz Ciepłucha

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wschodząca Gwiazda