Obecnie 348 forumowiczów jest online
Obecnie 348 forumowiczów jest online
Tutaj możesz rozmawiać na następujące tematy: zarządzanie kontem Analytics, przywracanie konta, ustawianie hierarchii kont, rozbieżności danych między AdWords a Analytics, łączenie AdWords z Analytics, importowanie celów e-commerce do AdWords, ustawienia remarketingu.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Analitics, śledzenie koszyka

Nowicjusz ✭ ✭

Witam, jestem początkująca jeśli chodzi o GA, mam taki problem. Kod jest podpięty pod sklep internetowy, nie wiadomo czy podpięła to firma zew. czy ktoś od nas. ścieżka śledzenia nie jest jednak podpięta do koszyka ( w zasadzie dla m,nie najważniejsza rzecz. co musze zrobić, żeby pobierać również te dane?

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Roma K
września 2015

Dot.: Analitics, śledzenie koszyka

Nowicjusz ✭ ✭
wielki dzięki, o to właśnie mi chodziło, tak mam dostęp jako admin. Jeśli podepnę GA Universal to czy ne utracę wczesniejszych danych?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wszystkie odpowiedzi

Najlepszy Współtwórca
Napisz proszę w czym dokładnie tkwi problem. Kod śledzący Google Analytics powinien znajdować się na każdej podstronie sklepu - także sprawdź czy znajduje się również na podstronach koszyka - ścieżki zakupowej.

Natomiast to co może Cię interesować to ecommerce. https://support.google.com/analytics/answer/1009612?hl=pl
Dominik Myślak

Nowicjusz ✭ ✭
hej, analitics zbiera dane od kilku lat, ale właśnie ścieżka zakupowa i sam koszyk nie ma podpiętego kodu.
czy wygenerowany wcześniej kod mogę podpiąć do podstron czy muszę wygenerować nowy?
strona dluta.pl

Pozdrawiam Roma K.

[ Edytowane ]
Najlepszy Współtwórca

Sugeruje podpiąć obecny kod, abyś wszystkie dane dotyczące strony miała na jednym koncie/usłudze.

Rozumiem, że masz dostęp do analyticsa jako administrator.