Obecnie 275 forumowiczów jest online
Obecnie 275 forumowiczów jest online
Zadaj pytania i uzyskaj odpowiedzi odnośnie Zakupów Google i Merchant Center. Dowiedz się jak zoptymalizować swoje kampanie produktowe.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

prestashtop 1.6.1.6 i oficjalny moduł od google googleshopping - vat

Nowicjusz ✭

Skorzystałem z oficjalnego modułu od google do podpięcia się pod konto google merchant center i całość jest prosta w integracji, tylko że niestety google pobiera jedynie ceny netto a nie ceny brutto produktów. znalazłem już w internecie info o podobnym problemie, ale nie ma tam rozwiązania. Google uważam że u nich wszystko oki, że coś nie tak po stronie presty. Jednak jestem programistą i zacząłem grzebać i rzeczywiście był problem z pobieraniem cen produktów przez api ale dla presty wersjach < 1.6.0.10, a ja mam 1.6.1.6, więc już tego problemu nie ma. Generalnie wszystkie dane pobierane są po stronie Google, to oni mają po swojej stronie cały skrypt i oni decydują z jakich procedur api korzystają i jak to wszystko przetwarzają.