Obecnie 188 forumowiczów jest online
Obecnie 188 forumowiczów jest online
Zadaj pytania i uzyskaj odpowiedzi odnośnie Zakupów Google i Merchant Center. Dowiedz się jak zoptymalizować swoje kampanie produktowe.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Raport błędów z mojej strony.

Nowicjusz ✭ ✭

Witam dostałem od firmy z którą współpracuje raport z błędami:

Błąd kodowania (podwójne kodowanie UTF-8) w atrybucie title i mpn.

Nieznana wartość "google product category" 

Brak zlecenia atrybutu: image link

Szczerze mówiąc jestem w tym zielony i prosił bym o pomoc.

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Najlepszy Współtwórca

Są to błędy po diagnostyce feeda - tzw. pliku z produktami.

Zapewne robicie kampanie Zakupów Google.

Błąd kodowania musisz rozwiązać z programistą.

Google Product Category to kategoria Google, którą należy nadać każdemu produktowi. System jak widzisz wykrył nieznaną wartość, więc zapewne nie wykrył tej wartości bądź jest ona błędnie uzupełniona.

image link to link do zdjęcia - dosyć ważny element kampanii Zakupów Google.

Kilka pytań:

Na jakim silniku masz sklep?

Czy korzystacie z jakiejś gotowej wtyczki Merchant Center?

Więcej o wytycznych odnośnie feeda znajdziesz tutaj https://support.google.com/merchants/answer/7052112?hl=pl

Dominik Myślak

Nowicjusz ✭ ✭

Sklep stoi na PrestaShop 1.6.1.1. Co do wtyczki to facet który to robi wysłał mi taki link:

http://addons.prestashop.com/pl/porownywarki-cen/23831-google-shopping.html. A jesteś mi w stanie jakiś poradnik podesłać czy mniej więcej wyjaśnić jak to zrobić bo sam się wszystkim zajmuje na stronie.

Najlepszy Współtwórca

Przeczytaj najpierw dane z artykułu jaki wkleiłem powyżej. Są to atrybuty jakie wysyłasz d Merchant Center - to pozwoli Ci zrozumieć co jest wymagane, a co możesz po prostu dodać do feeda.