AdWords to teraz Google Ads. Nowa nazwa oddaje pełny zakres usług reklamowych, jakie oferujemy m.in. w wyszukiwarce, sieci reklamowej i YouTube.. Więcej informacji

Obecnie 273 forumowiczów jest online
Obecnie 273 forumowiczów jest online
Zadaj pytania i uzyskaj odpowiedzi odnośnie Zakupów Google i Merchant Center. Dowiedz się jak zoptymalizować swoje kampanie produktowe.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Podział produktów w GMC

Nowicjusz ✭

Witam szanownych forumowiczów,

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w sprawach kampanii produktowych i Google Merchant Center. 

Mam natomiast problem z jednym feedem - został on wygenerowany automatycznie przez właściciela sklepu. Feed został wgrany i zaakceptowany przez GMC.

Mam natomiast problem z ułożeniem kampanii w AdWords - a dokładniej z dokładnym podziałem grup produktów. Konkretniej problem pojawia się z jedną grupą (marką), gdyż jest tam ok 1900 produktów. Dlatego też pojawia się moje pytanie - czy da się jakkolwiek (za pomocą GMC?) bez ingerowania w feed - szczegółowiej podzielić te produkty? Przykładowo - z grupy, w której znajduje się 1900 produktów podzielić ją na kilkanaście innych grup?

Z góry dziękuję za odpowiedź,

Pozdrawiam,

Paweł. 

Podział produktów w GMC

[ Edytowane ]
Magister ✭

Cześć @Paweł K

moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby użycie własnych etykiet niestandardowych, link poniżej. 

https://support.google.com/adwords/answer/6275295?hl=pl

Sam feed produktowy możesz uzupełnić suplementem do feedu głównego (Supplemental feeds -> https://support.google.com/merchants/answer/7439058?hl=en), i tam wpisując ID produktu operować na etykiet niestandardowych. 

i się, że dobrym rozwiąza

Dot.: Podział produktów w GMC

Wszechwiedzący ✭

Cześć,

Dobrze kombinujesz Mariusz, ale etykiety mają limit do 1000.

Aby rozwiązać sprawę należy skopiować ItemId tych 1900 (najlepiej mieć je w kolumnie w Excelu) i wrzucić je w sekcji ręcznej edycji:

manual.jpg