AdWords to teraz Google Ads. Nowa nazwa oddaje pełny zakres usług reklamowych, jakie oferujemy m.in. w wyszukiwarce, sieci reklamowej i YouTube.. Więcej informacji

Obecnie 56 forumowiczów jest online
Obecnie 56 forumowiczów jest online
Dla pytań związanych z funkcjami remarketingu, strategii stawek, Edytor AdWords i skryptów Google Ads.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Te same słowa kluczowe w różnych grupach?

Nowicjusz ✭

Witam!

Jestem początkującym uzytkownikem Adwords, i mam pytanie do Was.

Bo chce rozreklamować sprzęt a chodzi dokladnie o serwery dedykowane i to głownie na zagraniczny rynek. Kampanie kieruje na siec wyszukiwania. Podczas tworzenia mojej pierwszej kampanii stworzylam 1 kampanie i kilka grup, różnica między nimi polega na tym że niektore z tych serwerów mają rózne CPU inna pamiec RAM i inne, gdy stworzylam juz te grupy to zauważyłam że kieruje te wszytskie reklamy na te same słowa kluczowe, albo przynajmniej w wiekszosci przypadków się powtarzają.

Czy one przypadkiem nei zaczną konkurować między sobą?

Czy nie lepiej by bylo umiescic po jednym przykladzie takiego serwera w 1 grupie,zamiast tworzyc kilka grup?(problem tylko ze mamy dosc szeroki wachlarz sprzetu).

Co mi radzicie?

Ps:Licze na waszą pomoc i wyrozumiałośćEmotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam

Odpowiedź eksperta 3verified_user
2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Sylwia
września 2015

Dot.: Te same słowa kluczowe w różnych grupach?

Wschodząca Gwiazda

Zawsze możesz zawęzić słowa do jednej grupy, a jeśli serwery różnią się CPU czy innymi parametrami, a każdy z nich ma indywidualny opis na innej podstronie to możesz linki tych adresów docelowych pododawać do słów kluczowych.  Url słowa kluczowego ma pierwszeństwo przez urlem reklamy.