Obecnie 183 forumowiczów jest online
Obecnie 183 forumowiczów jest online
Dla pytań związanych z funkcjami remarketingu, strategii stawek, Edytor AdWords i skryptów AdWords.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Problem: DEVELOPER_TOKEN_NOT_APPROVED

Nowicjusz ✭

Witajcie, chyba nie pomylilem sie z umiejscowieniem mojego problemu:

Otoz, gdy chcialem odpalic aplikacje dostaje taki blad a ze jestem "zielony" w tym to nie wiem jak sobie z nim poradzic:

" Uncaught SoapFault exception: [soapEmotikon: sfrustrowanyerver] [QuotaCheckError.DEVELOPER_TOKEN_NOT_APPROVED @ ; trigger:'<null>'] in C:\xampp\htdocs\googleapi\src\Google\Api\Ads\Common\Lib\AdsSoapClient.php:216 "

Mam stworzone konto na adwords.google.com, posiadam developer token, customer id i nastepnie w cloud.google client_secret i client_id, nie mam bladego pojecia w czym tkwi problem.

Poziom dostepu jaki mam w Centrum Adwords Api to konto testowe.

Wczesniej wszystko dzialalo ale przez przypadek usunalem project z cloud.google i jak stworzylem nowy to juz niestety ale nie moge sie polaczyc prawidlowo. Wszystkie dane zgadzaja sie z tymi z adwords i cloud.

Prosze o pomoc!

Pozdrawiam

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez: Piotr Kazana (Community Manager)
marca 2016

Dot.: Problem: DEVELOPER_TOKEN_NOT_APPROVED

Wschodząca Gwiazda
Witam serdecznie.

Komunikat DEVELOPER_TOKEN_NOT_APPROVED może wystąpić, gdy próbuje się uzyskać dostęp za pomocą konta testowego do danych na kontach produkcyjnych.
Testowy poziom dostępu umożliwia dostęp przez API tylko do kont testowych.
Więcej informacji i fachowe wsparcie na forum AdWords API po angielsku. Odsyłam do podobnego wątku:
https://groups.google.com/forum/#!topic/adwords-api/Vzu5blzV7Ts
Tomasz Ciepłucha

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wszystkie odpowiedzi
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez: Piotr Kazana (Community Manager)
marca 2016