Obecnie 284 forumowiczów jest online
Obecnie 284 forumowiczów jest online
Poznaj podstawy umieszczania swojej firmy w internecie.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

brak wizytówki po wpisaniu słów kluczy

Nowicjusz ✭

Witam serdecznie,

jestem totalnym laikiem! Od jakiegoś czasu (mniej więcej od początku kwietnia) po wpisaniu słów kluczy: sushi Tychy wyświetla się po prawej stronie jedna duża wizytówka konkurencyjnej firmy - wcześniej po wpisaniu tego hasła wyświetlały się linki do wizytówek 3 firm działających na terenie Tychów w tej kategorii. Co się stało? Czy konkurencja zadziałała jakoś? Czy ja coś źle zrobiłam? Jesteśmy firmą cateringową więc jeśli Klient nas nie znajdzie poprzez Google to nie mamy szans na sprzedaż, nasza konkurencja jest restauracją no i działa o wiele dłużej niż my. Proszę zobaczyć jak to wygląda:

https://www.google.pl/search?q=sushi+tychy&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=2Q8dV5HHOIOF6ATO0YTwDA

Czy ktoś może mi pomóc - chodzi o firmę Kami Sushi w Tychach

Z góry dziękuję Judyta

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Dot.: brak wizytówki po wpisaniu słów kluczy

Najlepszy Współtwórca
@Judyta
Jak widzę w wyszukiwaniu na hasło "sushi tychy" jesteście widoczni u mnie nawet na pierwszym miejscu,
tylko nie ma Waszego Grafu wiedzy z boku. Jednak co dziwniejsze nie ma Was na mapach na to zapytanie.
To może być problem z niepełnymi danymi dotyczącymi lokalizacji (już się spotkałem z czymś takim),
choć przyczyną może być, że Google coś zmienia i w jakiś sposób promuje restauracje. Konkurencja ma jednak
kategorię restauracja a Wy - usługi cateringowe. Jednocześnie Wasza nazwa narusza wytyczne Google dotyczące nazw:
https://support.google.com/business/answer/3038177?hl=pl i widzę, że wcześniej było z nią jeszcze gorzej,
bo nie tylko były w niej słowa kluczowe ale także adres www. To bardzo niedobrze.
Zmieniłem ją na prawidłową w Kreatorze Map, dodałem też informacje o województwie i powiecie (tego brakowało).