Obecnie 274 forumowiczów jest online
Obecnie 274 forumowiczów jest online
Poznaj podstawy umieszczania swojej firmy w internecie.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Google maps nie widzi mojej firmy

Nowicjusz ✭

Założyłam profil firmy na google. Wszystkie dane są podane, firma zweryfikowana... Problem jest jednak taki, że jak wpisuję nazwę firmy i moje miasto to wyskakuje mi, że takiej firmy nie znaleziono, lub pokazuje całkiem inną firmę. Jestem zielona w takich kwestiach i za nic w świecie nie potrafię dojść w czym jest problem.
Czy potrafi mi ktoś pomóc?
 Link do mojego profilu

https://business.google.com/u/1/b/109074782264823263284/dashboard/l/06908861579665047318?hl=pl

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Dot.: Google maps nie widzi mojej firmy

Najlepszy Współtwórca
Witaj Ewa,
To jest link do Twojego wewnętrznego panelu Google Moja Firma - niestety tylko Ty masz do niego dostęp.
Proszę podaj dane firmy (nazwę i adres) oraz napisz czy jest już zweryfikowana, czy czekasz na PIN/weryfikację.

Pozdrawiam,
Jacek

Nowicjusz ✭
EveArt Studio
Bursaki 53, 38-400 Krosno
796 516 226
www.eveartstudio.pl

To dane firmy. Firma została zweryfikowana poprzez pin ale nie pokazuje jej w google tak jak powinno Emotikon: Smutny Z pewnością gdzieś jakiś głupi błąd popełniłam, ale kompletnie nie wiem gdzie.
Dziękuję za tak szybką reakcję

Najlepszy Współtwórca
Ewa,
Proszę odpowiedz na parę pytań:
1) Kiedy była weryfikacja?
2) Masz jakiś komunikat po wejściu do Google Moja Firma?
3) Wejdź w panel Google Moja Firma w Edytuj informacje (o firmie) i tam masz takie pole Adres z zaznaczoną lokalizacją - co dokładnie pisze w polu adres?
4) Jeśli pisze "Obsługujemy klientów.... od (adresu)" to kliknij na pisaka edycji i napisz czy masz zaznaczone:
[ ] Dostarczam produkty i świadczę usługi u klientów — Ważna informacja
oraz czy masz zaznaczone
[ ] Obsługuję też klientów pod adresem mojej firmy

Pozdrawiam,
Jacek

Nowicjusz ✭
1. Weryfikacje zrobiłam tydzień temu