Obecnie 277 forumowiczów jest online
Obecnie 277 forumowiczów jest online
Jeśli jesteś nowy i zaczynasz korzystanie z AdWords w tej kategorii możesz zadawać pytania na temat ustawień kampanii i budżetu, zasad reklamowych, zarządzania kontem czy zatwierdzania reklam.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Reklama Adwords linkuje do nie istniejącej strony - błąd 404

Nowicjusz ✭

Witam

jestem początkujący w temacie Adwordsów i może coś źle robię albo jednak nie i może ktoś miała podobny problem. Mianowicie reklama stworzona w panelu adwords (zatwierdzona) po kliknięciu w panelu kieruje dobrze do główne strony jednak jak ją wywołam w wyszukiwarce i kilknę linkuje mi w tak dziwny sposób że dostaje błąd 404 - taka strona nie istnieje.

Czy ktoś z Was miał już taki problem i czy możecie coś podpowiedzieć?

Pozdrawiam

NitroX
Odpowiedź eksperta 2verified_user

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Adam Kowalski
września 2015

Dot.: Reklama Adwords linkuje do nie istniejącej strony - błąd 404

Najlepszy Współtwórca
Zalecam lepiej uporanie się z serwerem bo to on jest winowajcom. Serwer musi rozróżniać Twój adres od tego z dodanym tagowaniem, czyli omijać/nie czytać tego co jest za znakiem zapytania - włącznie - sprawa się wtedy uspokoi... włączysz sobie automatyczne tagowanie i będziesz mógł dalej śledzić dane w analyticsie (połączyć konto adwords i analytics)

Dominik Myślak

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wszystkie odpowiedzi

Najlepszy Współtwórca

Sprawdź dwa razy, czy poprawnie wpisałeś adres i czy nie masz jakiejś jednej reklamy, która linkuje do złej strony.

Dwa użyj narzędzia podglądu i diagnozy (zakładka narzędzia) - sprawdź jak w nim działa reklama - nie wyklikasz budżetu.

Czy masz włączone automatyczne tagowanie? Zakładka Moje konto >> Ustawienia

Jeśli tak to do linku strony docelowej dodawany jest znacznik gclid - ?gclid=432er34525325