AdWords to teraz Google Ads. Nowa nazwa oddaje pełny zakres usług reklamowych, jakie oferujemy m.in. w wyszukiwarce, sieci reklamowej i YouTube.. Więcej informacji

Obecnie 243 forumowiczów jest online
Obecnie 243 forumowiczów jest online
Jeśli jesteś nowy i zaczynasz korzystanie z AdWords w tej kategorii możesz zadawać pytania na temat ustawień kampanii i budżetu, zasad reklamowych, zarządzania kontem czy zatwierdzania reklam.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Czas wizyty 0:00:00 Odrzucenia 100%

Nowicjusz ✭

Chciałabym wrócić do tematu czasu wizyt i odrzuceń na stronie na poziomie 0:00:00. Niestety takie wejścia w przypadku mojej strony to 75% wszystkich wejść. Rozliczam się z firmą pozycjonującą z opcją CPC z frazami na długi ogon. Z racji tego że jestem kompletnym laikiem moje pytania mogą zabrzmieć dziwnie. Zastanawiam się czy firma pozycjonująca nie generuje sztucznego ruchu, którego nie można określić mianem ''ludzkiego". Czy to w ogóle można sprawdzić. Podejrzenia padły również na źle skonfigurowany GA. Po zmianie jego "położenia" w kodzie strony - co zostało zaproponowane przez pozycjonera - sytuacja nie zmieniła się i nadal z 15 dni maja takie wejścia to 73% wszystkich wejść. 

Czy w związku z powyższym mam podstawy do złożenia reklamacji na generowanie sztucznego ruchu? Oczywiście muszę dodać, że moim zamiarem nie jest uchylanie się od płacenia za wykonaną pracę ale nie chciałabym również być oszukiwana. Czy mogę w jakiś sposób zweryfikować te wejścia i reklamować wystawione faktury? Proszę o pomoc :-)   

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Najlepszy Współtwórca

Takie zjawisko wynikać może z kilku czynników.

Przede wszystkim metoda pomiaru czau i odrzuceń:

- odrzucenia to wizyty które zakończyły się na stronie wejścia (użytkownik nie widział innych podstron)

- cza liczony jet pomiędzy poszczególnymi odsłonami

Tak więc użytkownik który spędzi na stronie 3 min ale nie przejdzie na koleją stronę będzie miał dokładnie taki wynik jak u Ciebie.