Obecnie 335 forumowiczów jest online
Obecnie 335 forumowiczów jest online
Jeśli jesteś nowy i zaczynasz korzystanie z AdWords w tej kategorii możesz zadawać pytania na temat ustawień kampanii i budżetu, zasad reklamowych, zarządzania kontem czy zatwierdzania reklam.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

AdWords Expresse a AdWords i planer slow kluczowych

Nowicjusz ✭ ✭ ✭

Witam,

Jestem tu zupełnym nowicjuszem. Chciałam się dowiedzieć kilku rzeczy.

1. jaka jest różnica pomiędzy AdWords a AdWords Expresse - nie wiem dlaczego chcąc się zalogować w AdWords zostaje automatycznie przekierowana do AdWords Expresse
  2. interesuje mnie, na razie korzystanie w planera słów kluczowych, dostępnym w AdWordsie. Czy do tego muszę przejść cały proces tworzenia reklamy, z podaniem nr karty kredytowej włącznie? Czy jest jakaś inna metoda?

Loguje się na moje konto i kiedy chce wejść do AdWordsa od razu mam "Realizacje reklamy" i jestem na poziomie konieczności wpisanie nr karty, czego chciałabym, na razie nie robić.

Z góry dziękuję za pomoc,

Monika LP

Odpowiedź eksperta 2verified_user

Wschodząca Gwiazda

Cześć Monika!

Najlepiej będzie jeśli stworzysz zupełnie nowe konto AdWords na nowym adresie email (nie musi to być konto Gmail).

Podczas zakładania konta rozpoczynasz na tej stronie:

https://www.google.pl/intl/pl/adwords/

klikasz przycisk "Zacznij od razu" i w następnym kroku klikasz w link "Pomiń instrukcje konfiguracji".

To pozwoli Ci wyjść z trybu kreatora i założyć konto ręcznie bez konieczności tworzenia kampanii, reklam, dodawania karty kredytowej, itp.

Tomasz Ciepłucha

Nowicjusz ✭ ✭ ✭

Dzięki, zaraz sprawdzę jak to działa. Sęk w tym, ze nie chce mieć 10000 kont, potem robi się bałagan. Jak można usunąć konto?

Wschodząca Gwiazda

Profesjonalista ✭ ✭ ✭