Obecnie 209 forumowiczów jest online
Obecnie 209 forumowiczów jest online
Ta kategoria jest poświęcona wątkom na temat zwiększania sprzedaży, poznaj wskazówki jak poprawić wynik jakości i pozycję reklam oraz inne pomysły na optymalizację reklam.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Skuteczna kampania

Nowicjusz ✭

Witam jestem samoukiem Adwords ,próbuje od dłuższego czasu stworzyć skuteczne reklamy ,lecz nie bardzo mi to wychodzi.Zastanawiam się czy koszty mają być większe?,czy użyłam  dobre słowa kluczowe?nie wiem, jakiś czas temu przerwałam działania bo się zniechęciłam.Znów jestem na adwords ale nie bardzo skutecznie proszę o poradę co jeszcze zrobić.

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Skuteczna kampania

Nowicjusz ✭

jestem samoukiem może ktoś mi podpowie jak skuteczniej reklamowaćmoją firmę ,czy trzeba zwiększyć limit dzienny ,słowa kluczowe wydają się byc najlepsze choć jest duża konkurencja w tej branży (apartamenty zakopane)proszę o poradę chce byc widoczna w sieci

Dot.: Skuteczna kampania

Najlepszy Współtwórca

czy przyswajałaś wiedzę na temat konstrukcji kampanii?

Polecam https://support.google.com/adwords/?hl=pl&page=examstudy.cs

Dominik Myślak

Emerytowany Najlepszy Współtwórca

Ciężko tak od zera wszystko tłumaczyć. Temat jest obszerny ale spróbuję w kilku słowach coś podpowiedzieć.

Sama znasz swój biznes najlepiej. Powinnaś zastanowić się jakie masz przewagi konkurencyjne, w porównaniu z całą masą innych osób reklamujących się na "apartamenty zakopane". Nie wiem jaki masz budżet, jednak przy tak ogólnej frazie kliknięcia będą drogie i spowodują szybkie wyklikanie. Z tego powodu zastanów się nad bardziej precyzyjnymi, 3-4 wyrazowymi słowami kluczowymi. Do wyszukiwania możesz użyć narzędzia