Obecnie 283 forumowiczów jest online
Obecnie 283 forumowiczów jest online
Porozmawiaj na temat implementacji kodu śledzenia w wielu domenach, ustaw śledzenie zdarzeń. Dowiedz się, czym jest Universal Analytics i jak korzystać z Menedżera tagów Google.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Śledzenie zdarzeń - problem z podglądem danych po zaimplementowaniu

Nowicjusz ✭ ✭ ✭

Walczyłem cały dzień z implementacją zdarzeń. Potrzebuję monitoringu kliknięć w linki prowadzące do innych domen. W JS jestem zielony, a i z dokumentacją GA był to mój pierwszy raz, więc gdy po wielu godzinach w podglądzie "Czasu rzeczywistego" zobaczyłem zdarzenia w takiej formie jakiej oczekiwałem to omal nie pękłem z dumy.czas rzeczywisty.png

Mam jednak problem z podglądem danych w Zachowanie->Zdarzenia . Widzę wykres z ilością zdarzeń ale brakuje mi danych w rozbiciu na akcje/etykiety zdarzeń.

przeglad zdarzen.png

W sekcji "Najczęstsze zdarzenia" nie mam żadnych danych.

W sekcji "Strony zdarzeń" dane wyglądają na kompletne ale jeśli chciałbym zliczyć wszystkie wyjścia pod adres X to muszę przeklikiwać się przez dane każdej mojej podstrony i sumować sobie dane na palcach. Przecież nie o to chodzi.

Jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie to informuję, że korzystam ze starej biblioteki GA (która chyba należy nazywać klasyczną), a mój wymęczony przez cały dzień (i działający) kod wygląda następująco:

<script type="text/javascript">
jQuery(document).ready(function($){
    $( 'a[href^="//"],a[href^="http"]' ).not( '[href*="' + window.location.hostname + '"]' ).click(function(event){
        //if analytics object exists
        if(window._gat){
            event.preventDefault();
            qwerty = this;
            var a_href = qwerty.valueOf('href');
            var a_href_string = String(a_href);
            _gaq.push(['_trackEvent', 'Outbound Link', 'click', a_href_string], $(location).attr('href', a_href))
        }
        //if no analytics object, service as normal
    });
});
</script>