Obecnie 194 forumowiczów jest online
Obecnie 194 forumowiczów jest online
Porozmawiaj na temat implementacji kodu śledzenia w wielu domenach, ustaw śledzenie zdarzeń. Dowiedz się, czym jest Universal Analytics i jak korzystać z Menedżera tagów Google.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

GA przestał zbierać dane, komunikat: Brak odebranych danych

Nowicjusz ✭

Witam serdecznie. GA zajmuję się od niedawna. Analitykę podpięłam sobie do bloga, żeby nauczyć się na własnej skórze jak to działa i z czym się je. GA zbierało mi dane przez tydzień i nagle padło, przestało. Pogrzebałam coś i odżyło. Znów na tydzień. Teraz padło i znów myślałam, że samodzielnie naprawię. Teraz tam tyle namotałam, że nie wiem już czy to kiedykolwiek odkręcę. Proszę o ratunek i pomoc Emotikon: Szczęśliwy

Dodam, że jestem całkowicie nowa w temacie i nie wszystko kumam. Przeszukałam cały internet wzdłuż i wszerz i nie jestem w stanie znaleźć odpowiedzi. Kod musiałam wprowadzić poprawnie, skoro zbierał dane. Obecnie mam informację Brak odebranych danych z ostatnich 48 godzin. A ruch był na pewno. Emotikon: Smutny

Z góry dziękuję za pomoc.

Na wszelki wypadek podaję adres, bo może będzie potrzebny:

https://sferacopywritera.wordpress.com

Pozdrawiam

Odpowiedź eksperta 1verified_user
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: dorota b
kwietnia 2016

Dot.: GA przestał zbierać dane, komunikat: Brak odebranych danych

[ Edytowane ]
Najlepszy Współtwórca

Musisz pamiętać, że blogi stawiane w domenie wordpress.com mają pewne ograniczenia. Szukałem jak można wrzucić kod Google Analytics do tak stworzonego bloga i ich nie znalazłem. Dodatkowo szukałem w testowym blogu, który mam postawiony i również takiej możliwości nie widzę.

Dodatkowo wchodząc do panelu bloga w zakładce Ustawienia widzę jak poniżej.

Screen Shot 04-25-16 at 10.00 AM.PNG

Na pewno używasz darmowej wersji.