Obecnie 271 forumowiczów jest online
Porozmawiaj na temat implementacji kodu śledzenia w wielu domenach, ustaw śledzenie zdarzeń. Dowiedz się, czym jest Universal Analytics i jak korzystać z Menedżera tagów Google.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

GA nie rejestruje działań

Nowicjusz ✭

Witam,

Otrzymałam dzisiaj komunikat

Usługa www.mamalandia.com.pl nie rejestruje działań.
Jestem kompletnym laikiem i domyślam się tylko, że coś zrobiłam nie tak w konfiguracji GA.
Strona jest oparta na Wordpressie. GA skonfigurowałam przez wtyczkę Google Analitycs. Wydawało mi się, że to wystarczy, ale jednak coś jest nie tak. Wiem, że jest takie coś jak Google Tag Manager i jakieś kontenery (widzę w panelu, że nie jest opublikowany), ale nie sądziłam, że konfiguracja tej usługi jest też wymagana przy "zwykłych" stronach/blogach. Myliłam się? Kompletnie nie mam pojęcia gdzie wkleić ten kod, boję się, że zrobię coś nie tak i cała strona mi się "rozsypie". Jest jakieś narzędzie, które mi to ułatwi? Tak, żebym nie musiała wklejać kodu w kod strony?
Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedź eksperta 1verified_user

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Beata R
grudnia 2016

Najlepszy Współtwórca

Z kodem wydaje się być wszystko ok. Jest poprawnie dodany do strony. Nie musisz używać Google Tag Managera - chyba, że chcesz śledzić zdarzenia i pewne działania na stronie - wtedy GTM Ci pomoże w skonfigurowaniu takich elementów jak chociażby zdarzenia.

Czy prowadzisz jakieś działania promujące?

Strona jest pozycjonowana? (sądzę, że nie)

Włączona jest jakaś kampania AdWords?

Jeśli odpowiedź na powyższe brzmi "nie", to Google Analytics nie odnotowuje wejść, bo ich być może nie ma.

Możesz testowo wejść na swoją stronę i w raporcie na żywo zobaczyć, czy Analytics widzi Twoje odwiedziny. Jeśli tak, to wszystko jest ok. Pamiętaj o zakresie dat.

Dominik Myślak

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wszystkie odpowiedzi