Obecnie 191 forumowiczów jest online
Obecnie 191 forumowiczów jest online
Zadaj pytanie na temat ustawień filtrów i problemów z używaniem filtrów w raportach Analytics. Naucz się, jak rozpoznać niechciany ruch i jak go zredukować na swoim koncie Analytics.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Wykluczenie ruchu ze swojego IP nie działa

Nowicjusz ✭ ✭ ✭

Cześć

Mam problem z działaniem filtra wykluczającego moje IP robię wszystko jak w instrukcji filtr się zapisuje poprawnie ale nie działa. W widoku na żywo widać moje wyświetlenia (i tak jestem pewna, że to moje), próbowałam z filtrem predefiniowanym i niestandardowym i z dwoma na raz też...odczekałam jeden dzień też nic się nie zadziało.

Czy możliwe jest, że to błąd Googla? Jestem totalnie początkująca więc byłabym wdzięczna za pomoc w przystępnym języku Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Magister ✭ ✭ ✭

Cześć.

Możesz podesłać screen z ustawieniem filtra?

Kanał YT- Google Tag Manager: https://goo.gl/S2RM7X

Dot.: Wykluczenie ruchu ze swojego IP nie działa

Nowicjusz ✭ ✭ ✭

screen.pngObecnie został tylko filtr predefiniowany, niestandardowy wykasowałam (część IP wymazana)

Profesjonalista ✭

Wygląda na to, że wrzuciłaś adres routera, który np. rozsyła ci sygnał wewnątrz firmy, a nie twoje zewnętrzne IP.

Wejdź tutaj:

http://www.jakiemamip.pl/

I przepisz IP, które wskazała powyższa strona do Google Analytics.

Czy moja odpowiedź była pomocna? Jeśli tak, oznacz ją jako „najlepszą odpowiedź”

Nowicjusz ✭ ✭ ✭

Zrobiłam tak jak poradziłeś ale niestety nie działa, ani dla predefiniowanego ani niestandardowego.

Profesjonalista ✭

Wrzuc jak mozesz zrzut ekranu z konfiguracji.

Lub: zweryfikuj czy zrobilas zgodnie z obrazkiem ponizej.

+ daj jeszcze znac w jakis sposob weryfikujesz czy nowe ustawienia dzialaja?

Capture.PNG

Czy moja odpowiedź była pomocna? Jeśli tak, oznacz ją jako „najlepszą odpowiedź”

Nowicjusz ✭ ✭ ✭