Obecnie 218 forumowiczów jest online
Obecnie 218 forumowiczów jest online
Zadaj pytanie na temat ustawień filtrów i problemów z używaniem filtrów w raportach Analytics. Naucz się, jak rozpoznać niechciany ruch i jak go zredukować na swoim koncie Analytics.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Wszystkie transakcje kierowane na referral->nazwadomeny.pl

Nowicjusz ✭

Witam,

Od kilku dni zacząłem używać  GA, jednak na starcie natrafiłem na problem. Mianowicie, tak jak w temacie, wszystkie transakcję oraz całe przychody przypisywane są do kanału referral -> nazwamojejdomeny.pl.

Problem pewnie tkwi w tym, że w ustawieniach GA oraz AdWords domyślny URL mam: www.nazwamojej domeny.pl.

Jednak jak wspomniałem na wstępie w temacie jestem jeszcze zielony, a że na forum nie znalazłem podobnego tematu to wolałem to wolałem na własną rękę nic nie zmieniać.

Odpowiedź eksperta 1verified_user

Dot.: Wszystkie transakcje kierowane na referral->nazwadomeny.pl

Najlepszy Współtwórca

Zerknij w Ustawienia w Google Analytics na poziomie Usługi.

Zerknij czy masz w tym miejscu dodaną Swoją domenę

Screen Shot 03-23-18 at 12.10 PM.PNG

Kolejnym elementem jaki możesz sprawdzić to czy serwer nie przekierowuje podstron z dodanym gclid - jeśli używasz reklam AdWords. W reklamach AdWords powinieneś mieć włączone automatyczne tagowanie i wtedy po kliknięciu w reklamę AdWords wygląda np. tak www.twojadomena.pl/jakaś-podstrona/gclid=5453453464565. Wejdź sobie na jakąś podstronę i dorzuć na koniec /gclid=5453453464565 i sprawdź czy parametr zostaje, czy strona się przekierowuje np. na główną.

Następne to czy w obrębie Twojej domeny masz jakieś linki z tzw. UTM`ami, czyli własnym tagowaniem?

Dominik Myślak

Wszechwiedzący ✭

Cześć Adam Emotikon: Szczęśliwy