Obecnie 199 forumowiczów jest online
Obecnie 199 forumowiczów jest online
Zadaj pytanie na temat ustawień filtrów i problemów z używaniem filtrów w raportach Analytics. Naucz się, jak rozpoznać niechciany ruch i jak go zredukować na swoim koncie Analytics.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Filtr zamieszkania

Nowicjusz ✭ ✭

Witam forumowiczów. Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Chcialbym odrzucić użytkowników nie przebywających na stałe w lokalizacji firmy. Osoby które przyjechały np. na urlop i wchodzą na stronę z mojego miasta po powrocie do domu nie są już moim potencjalnym klientem. Zwykły filtr lokalizacji więc mi nie pomoże. Jest to możliwe? 

Odpowiedź eksperta 3verified_user

Dot.: Filtr zamieszkania

Najlepszy Współtwórca

Domyślne ustawienie kierowania na lokalizację uwzględnia również składnię zapytania, czyli będąc poza Twoim obszarem kierowania (nawet jeśli jest on wykluczony) reklama mogłaby się wyświetlić, jeśli użytkownik użył nazwy miejscowości czy dzielnicy (w przypadku Warszawy) w swoim zapytaniu.

Tobie przyda się ustawienie, by reklamy były kierowane tylko na zaznaczonym przez ciebie obszarze i dodatkowo wykluczyć pozostały obszar.

Screen Shot 05-06-16 at 02.52 PM.PNG

Dominik Myślak

Wschodząca Gwiazda
To pytanie dotyczy AdWords, czy Analytics?
Możesz doprecyzować co masz na myśli pisząc "Chcialbym odrzucić użytkowników nie przebywających na stałe w lokalizacji firmy"?
Skąd ich chcesz odrzucać?
Tomasz Ciepłucha

Najlepszy Współtwórca
Faktycznie nie zwróciłem uwagi w jakim dziale napisałeś zapytanie Karolu. Doprecyzuj pytanie.
Dominik Myślak

Nowicjusz ✭ ✭
Wybaczcie niedopowiedzenie. Myślałem, że forum dotyczy analyticsa. Chcialbym pominąć takich użytkowników w statystykach Google analytics

Najlepszy Współtwórca

Nadal nie rozumiem trochę Twoich założeń. Analytics pokazuje Ci co robili użytkownicy na Twojej stronie www. Chcesz przeanalizować tylko ruch tych użytkowników, którzy weszli na Twoją stronę z konkretnego regionu?