Obecnie 383 forumowiczów jest online
Obecnie 383 forumowiczów jest online
Dowiedz się, jak uzyskać certyfikat AdWords oraz specjalizacje agencji w poszczególnych dziedzinach.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Ponowne przystąpienie do zdanego egzaminu

Student ✭

Witam serdecznie, 

Jest to mój pierwszy post na forum Adwords, więc jeśli zadaję pytanie w niewłaściwym miejscu, dubluję je to proszę o wszelkie wskazówki. Szukałem odpowiedzi dotyczące ponownego przystąpienia do egzaminu, ale nie mogłem uzyskać satysfakcjonujących informacji. 

Chodzi mi głównie o to czy po zdaniu egzaminu, w okresie jego ważności mogę ponownie do niego przystąpić nie tracąc uzyskanego wyniku? Przykładowo - uzyskuję 95%, podchodzę dla wprawy ponownie lecz tym razem uzyskuję 60%, czy brany jest pod uwagę wcześniejszy wynik czy też określany jest jako negatywny i certyfikat zostaje mi "zabrany"? 

Jeśli zadaję banalne pytania to przepraszam - jestem po szkoleniu Google z www.akademiagooglepartners.pl/ w Krakowie i nabrałem pozytywnej energii żeby zagłębiać temat do bólu :-)

Pozdrawiam!

Odpowiedź eksperta 3verified_user

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Krystian K
września 2015

Dot.: Ponowne przystąpienie do zdanego egzaminu

Wschodząca Gwiazda
Krystian możesz spokojnie zdawać egzamin jeszcze raz. Egzamin zaliczony to zaliczony :-). Fajnie, że starasz poszerzać swoją wiedzę. Powodzenia.

Adaśko

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wszystkie odpowiedzi
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Krystian K
września 2015

Wschodząca Gwiazda
Krystian możesz spokojnie zdawać egzamin jeszcze raz. Egzamin zaliczony to zaliczony :-). Fajnie, że starasz poszerzać swoją wiedzę. Powodzenia.

Adaśko

Student ✭ ✭