Obecnie 202 forumowiczów jest online
Obecnie 202 forumowiczów jest online
Dowiedz się, jak uzyskać certyfikat AdWords oraz specjalizacje agencji w poszczególnych dziedzinach.
Poprowadź mnie
star_border
Odpowiedz

Cerfyfikat Google Adwords

Nowicjusz ✭

Witam serdecznie,

Jestem początkującym użytkownikiem i mam kilka pytań odnośnie uzyskania certyfikatu Adwords.

1. W jaki sposób mogę go uzyskać? Przejżałem kilka stron, nie znalazłem żadnego autalnego wpisu z danymi jak to zrobić. Czy mogę uzyskać go za darmo? Czy muszę się powiązać z firma? Zarejstowałem się indywidualnie na https://www.google.com/partners/ jest opcja CERTYFIKATY. Wystarczy, że wezme "przejdz do testu" ?

2. Jeżeli nie mogę tego zrobić za darmo? Jakie warunki muszę spełnić?

Odpowiedź eksperta 1verified_user
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
Zaakceptowane rozwiązanie.
Rozwiązanie
Zaakceptowane przez autora tematu: Darek D
września 2015

Dot.: Cerfyfikat Google Adwords

Profesjonalista ✭
Jest np po to, że jak będziesz chciał uzyskać dla firmy status Partnera Google to musisz mieć do firmy przypisaną osobę, która taki egzamin zdała.

Co do "papieru" to możesz ewentualnie pokazać swój profil w Partners i na zakładce Certyfikaty > AdWords masz napisane co zdałeś i do kiedy jest ważne... nic innego nie wymyślisz w kwestii "papieru"

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Najlepszy Współtwórca
Sądzę, że musisz być powiązany z firmą - np. samozatrudnienie.

Zdać egzamin podstawowy i zaawansowany
prowadzić konto minimum 90 dni i w tym czasie prowadzić budżet > 10 000$

Kolejna kwestia to jakość prowadzonych kampanii - również podlega ocenie.
Dominik Myślak

Nowicjusz ✭

Aha, czyli rozumiem, że bedąc początkującym użytkownikiem nie mam możliwości zadawnia egazminów, nawet posiadając wiedzę na poziomie umożliwiającym mi uzyskanie takiego certyfikatu?

Konto w serwisie Adwrods mam ponad 90 dni, jednak nie obruciłem taką kwotą jak > 10000$...

Profesjonalista ✭